Robo-Dog
When Tyler's furry best friend tragically dies, his inventor dad, Tom, creates a new “ROBO-DOG” out of spare parts and his technologically advanced “super battery.” But Tom’s old boss, Mr. Willis, wants the super-battery for himself and will stop at nothing to get it. When Mr. Willis uses his own unstable version of the super-battery, it threatens to blow-up the town and Robo-Dog must help his new family save the day!