The Queen's Corgi
Rex is the Queen's Top Dog - a spoilt little corgi who lives a life of luxury in Buckingham Palace. But when Rex winds up in a London Dog's Home, surrounded by tough strays, he must learn that to become a true Top Dog, you have to earn it!