Rush - Snakes And Arrows Live In Rotterdam
Gefilmd tijdens twee optredens in Rotterdam, Nederland in oktober 2007, vangt Rush's Snakes and Arrows Live de legendarische band in topvorm, met klassiek Rush-materiaal en negen nieuwe nummers van hun veelgeprezen 2007-programma Snakes and Arrows.