Quicksand
Banker Martin Raikes heads to Monaco to investigate strange financial activity surrounding a film production that his bank is financing. There he encounters the film's star, the washed-up, hard-drinking one-time action star Jake Mellows. Before he can conduct a thorough investigation, Raikes finds himself framed for the assassination of a government official. With both crooks and the law out to get him, Raikes goes on the run, eventually hooking up with Mellows.