Saint Frances
Thirty-four-year-old aimless server Bridget hasn't yet achieved her goal of becoming a respected writer. When casual relations with a younger 'nice guy' leads to an unexpected confrontation with potential motherhood, she manifests a job nannying a pint-sized spirit guide disguised as an obstinate six-year-old.