Salaryman
Tokyo work culture's most compelling and complex protagonist: the salaryman. A nameless, voiceless, over-worked and under-valued cog in the labour pool, expected to compromise home and social lives. Late nights and intense drinking sessions leave many of them passed out in the city streets. This slick, incisive documentary raises questions around the ethics of our global working practices in a capitalist society.