Sam
SamSam seems like he has it all: great family, great friends, and even his own flying saucer. But he’s still trying to find one thing that will make his life even better - actual superpowers. Thanks to Mega, a mysterious new student in school, SamSam’s about to find them - and learn what it really takes to fight monsters, and how many ways there are to be a hero.