A Quiet Place: Day One
Experience the day the world went quiet in this terrifying continuation of the A Quiet Place universe. When Samira (Lupita Nyong’o) returns home to New York City, her simple trip turns into a harrowing nightmare when the mysterious creatures that hunt by sound attack. Accompanied by her cat Frodo and an unexpected ally (Joseph Quinn), Samira must embark on a perilous journey through the city that has suddenly gone silent in which the only rule is to stay quiet to stay alive.