Scooby-Doo on Zombie Island
Scooby-Doo, the world's wackiest cowardly canine, Shaggy and the rest of the gang return for another animated, spine-tingling comic misadventure. This time the intrepid investigators explore a haunted house inhabited by grim ghosts and grotesque zombies on spooky Moonscar Island.