Seized the moment
Hij keert terug naar Nigeria met een rijke vrouw die hij stiekem voor geld gebruikt. Maar thuis heeft hij een vrouw en een gezin dat voor het oog verborgen is. Om de leugens gaande te houden, stelt hij zijn vrouw voor als zijn zus, en de hele familie speelt mee.