Hour of the Gun
With the dust barely settling at the O.K. Corral, the notorious Clanton brothers unleash their revenge. One by one, they gun down Wyatt Earp's brothers but they won't have the last shot. Using his US Marshal's badge as his authority, and Doc Holliday (Robards) as his deputized right-hand man, Earp begins a zealous pursuit of vengeance that the west will never forget.