Shaolin
China is plunged into strife as feuding warlords try to expand their power by warring over neighboring lands. Fueled by his success on the battlefield, young and arrogant Hao Jie sneers at Shaolin's masters after killing a rival warlord on their temple grounds. But the glory comes before a fall. His own family is wiped out in an unexpected turn of events and Hao is forced to take refuge with the monks. As the civil unrest spreads and the people suffer, Hao and the Shaolin masters are forced to take a fiery stand against the evil warlords. They launch a daring plan of rescue and escape.