Shazam!
We all have a superhero inside of us -- it just takes a bit of magic to bring it out. In 14-year-old Billy Batson's case, all he needs to do is shout out one word to transform into the adult superhero Shazam. Still a kid at heart, Shazam revels in the new version of himself by doing what any other teen would do -- have fun while testing out his newfound powers. But he'll need to master them quickly before the evil Dr. Thaddeus Sivana can get his hands on Shazam's magical abilities.