She's All That
In this hit teen RomCom, Freddie Prinze, Jr. is a jock dumped by his girlfriend right before prom. His ego takes control, boasting and betting that he can turn any girl into the ultimate Prom Queen. Though it appears things may be hopeless for the school nerd Laney Boggs (Rachael Leigh Cook), fate intervenes and turns an initially deceitful attraction into a genuine romance.