Sid & Nancy
Following their breakout success in England, flagship punk rock band the Sex Pistols venture out on their first U.S. tour. Temperamental bassist Sid Vicious (Gary Oldman) takes his troubled girlfriend, Nancy Spungen (Chloe Webb), along for the ride. Along the way, the couple's turbulent relationship strains the patience of bandmate Johnny Rotten (Andrew Schofield) and manager Malcolm McLaren (David Hayman), while plunging Sid and Nancy into the depths of drug addiction and co-dependency.