Silk Road
Inspired by larger-than-life actual events, this riveting crime thriller follows the rise and fall of Silk Road, the infamous darknet site that sent a seismic shock through the World Wide Web. Young, idealistic, and driven to succeed, Ross Ulbricht (Nick Robinson) creates the internet's first unregulated marketplace: Silk Road. But when it becomes a multimillion-dollar pipeline for illicit drugs, Ross is set on a collision course with Rick Bowden (Jason Clarke), a disreputable and dangerously unpredictable DEA agent, who will use any means necessary to take him down.