Single Man Problems Volume 1
Ronnie Maxwell, een verlegen, homoseksuele zwarte man, duikt diep in de wereld van cat fishing terwijl hij het daten via apps verkent en de behoefte voelt om trauma's uit het verleden onder ogen te zien en te verwerken.