The Curse of Sleeping Beauty
Thomas Kaiser inherits an ancestral mansion that has been in his family for generations—only to learn that he has also inherited an ancient curse stemming back to the Crusades. Forced into his new role as "protector"—the guardian appointed to keep the evil demons in the house at bay—Thomas must unravel the mystery of the house, while struggling to awaken the beautiful Briar Rose, held captive in a terrifying netherworld seen previously in his dreams.