Smile
GroM wakes up one morning to find that his mouth is stuck in a sour face. He, who wants to be happy and smile! His friend LobO comes visiting and together they embark on a journey to find GroM’s smile. They start with a circus visit and continue with magic potions, but it only makes things worse. Will GroM ever smile again?