Snipes
Erik Triggs is a good-natured Philadelphia teen and aspiring rapper who works at a hip-hop record label. There he hangs with rising superstar Prolifik during the day and works on his own music after hours. However, when Prolifik is kidnapped and his unreleased album is stolen, the record label's sleazy owner, Bobby Starr, assumes Erik and his friend Malik are responsible. The two soon find themselves on the run.