Soft & Quiet
Playing out in real time, SOFT & QUIET is a runaway train that follows a single afternoon in the life of an elementary school teacher, Emily, who organizes an inaugural club meeting of like-minded women. When they all decide to move the meeting to Emily’s house to keep the wine flowing, they stop at the local store to pick up refreshments. At the store, an altercation breaks out between a woman from Emily’s past and the group, leading to a volatile chain of events.