Solitary Man
A series of bad decisions upends car dealer Ben Kalmen's business, his wandering eye costs him his marriage to Nancy, and he has to relocate from a grand home to a tiny flat. Even Ben's current girlfriend Jordan knows he's far from perfect. But a hastily planned trip to Boston -- he's showing Jordan's teen daughter, Allyson, one of the city's many colleges -- just might rouse Ben from his losing streak.