Abe
Twelve-year-old Abe is an aspiring chef, but his family—half-Israeli, half-Palestinian—have never eaten together without a fight. But when Abe ditches camp to spend time with street chef Chico, his mentor’s fusion cuisine inspires him to unite his family through food. Abe wants to cook a meal that will bring everyone to the table, but he’s about to learn that the kitchen can’t heal some divides.