Spitfire Over Berlin
August 1944. With the American Eighth Air Force poised to strike over Nazi Germany, British Intelligence learns that they could be flying into a deadly trap. With only hours to spare, Flight Lieutenant Edward Barnes must fly a life and death mission over Berlin in his unarmed Spitfire to obtain photographic evidence and save the lives of 1200 men.