Stream
When Roy and Elaine Keenan realize their family is drifting apart, they seize the opportunity to recreate a vacation from their past. A peaceful stay in a quaint hotel is just what they need, however that is not what is in store for them. With four deranged murderers patrolling the seemingly mundane halls and competing in a twisted game, the odds are definitely not in Roy’s favor. He must fight for his life and those of his family as their simple weekend getaway truly turns into a vacation to die for.