Suite Française
Set in France during 1940, Suite Française follows beautiful Lucile Angellier who awaits news from her husband, a prisoner of war, whilst leading a stifled existence with her mean, controlling mother-in-law. When Parisian refugees pour into their small town, soon followed by a regiment of German soldiers who take up residence in the villagers' homes, Lucile’s life is turned upside down. In the Angellier home, Lucile initially tries to ignore Bruno, the handsome and refined German officer who has been posted to live with them. But soon, a powerful love draws them together and traps them in the tragedy of war.