Supernatural: Red Bull
Red Bull Supernatural brengt 18 van de beste backcountry snowboarders samen voor een eendaagse freestyle wedstrijd naar een baan die ontworpen is om op te scheppen en om de kracht van elke sporter in verschillende disciplines van de sport te testen. Red Bull Supernatural belooft een run op te leveren die niemand voor mogelijk had gehouden. SUPER, NATURAL is a registered trademark of the Province of British Columbia. The Red Bull Supernatural event was not affiliated with or endorsed by the Province of British Columbia.