Surge
Joseph (Ben Whishaw) is trapped in a soulless job, living a life devoid of emotion and meaning. After an impulsive act of rebellion, Joseph unleashes a wilder version of himself. He is propelled on a reckless journey through London, ultimately experiencing what it feels like to be alive. This film contains flickering or flashing lights that may affect those with photosensitive epilepsy.