Teddy
In the Pyrenees, a wolf stirs up the anger of the villagers. Teddy, 19 years old and with no degree, lives with his adoptive uncle and works in a massage parlour. His girlfriend Rebecca is about to graduate from high school and has a bright future ahead of her. For them, it’s an ordinary summer. But one full moon night, Teddy is scratched by an unknown beast. In the weeks that follow, he is taken over by strange animal impulses...