Tetsuo II: Body Hammer
When metal-worshipping fanatics abduct his son, a father unleashes his dormant destructive power, as his naked rage transforms the once-feeble flesh into a grisly symbiosis of metal and tissue. Who dares to defy the ultimate body-hammer?