The 6th Day
A world of the very near future in which cattle, fish and even family pet can be cloned. But cloning humans is illegal -- that is until family man Adam Gibson comes home from work one day to find a clone has replaced him. Taken from his family and plunged into a sinister world he doesn't understand, Gibson must not only save himself from the assassins who must now destroy him to protect their secret, but uncover who and what is behind the horrible things happening to him.