The Big Trip 3: Race Around the World
After two thrilling escapades, our buddy bear Mic-Mic is yearning for some cosy, peaceful days with his family and his buzzing bees. But alas, his dreams of tranquillity might just be a bit too optimistic. Just when he thought things would settle down, a clumsy stork delivers the wrong little one... once more. To fix this mix-up, Mic-Mic is off on another adventure, but this time, it's bound to be a wild ride.