The Dating List
Abby is a bright editor’s assistant. She makes an unusual deal with her boss, Susan, to ‘screen’ dates in exchange for a promotion. Abby meets Dan, who's perfect. The trouble is, she’s falling for him too. Will she risk losing it all for true love?