The Descent, Part 2
Distraught, confused, and half-wild with fear, Sarah Carter emerges alone from the Appalachian cave system where she encountered unspeakable terrors. Unable to plausibly explain to the authorities what happened - or why she's covered in her friends' blood - Sarah is forced back to the subterranean depths to help locate her five missing companions.