The Dwarf in China
A dwarf, a dragon, and a golden egg. Yet the real fairy-tale of this film is the journey of Jeanmarie, the Dutch performer. In an adventurous project he teams up with Frank to travel through untouched regions of China, performing his new show to local children. As they transport their wondrous music machine from village to village, they bring laughter to all who see their magical performance.