The Good Shepherd
Father Daniel Clemens (Christian Slater), a priest experiencing a crisis of faith, learns that good-hearted Father Andrews (Von Flores) has been accused of murder. Hoping to prove his friend innocent, Daniel turns to Madeline Finney (Molly Parker), a journalist whom he dated before he took his vows. McCaran (Stephen Rea), a church lawyer, also tries to defend the accused man. The three must overcome numerous obstacles -- including the Roman Catholic Church itself -- to find the truth.