The Great Buck Howard
Defying his father and dropping out of law school, aspiring writer Troy Gable looks for a way to gain some meaningful life experience. Troy gets that and more when he takes a job with Buck Howard, a vainglorious mentalist who hopes to reinvigorate his fading career by staging a big comeback.