The Happiness
Een drukkende hitte en economische crisis in de belangrijkste kuststad van Argentinië. "Mikei" begint te werken voor Oscar, een zelfverklaarde uitvinder van de "Gelukstreinen". In de trein ontmoet hij een prinses en vindt hij de liefde.