The Hellbenders
The Civil War is over, and the South has fallen, but Col. Jonas (Joseph Cotten) has a plan to revive the Confederacy. He raids a Union Army detail and walks away with valuable treasure that he intends to put to use raising another rebel army. Jonas needs to keep the treasure safe during shipment, so he places it in a coffin and forces saloon girl Claire (Norma Bengell) to play widow. Claire is unwilling to do her part, however, and puts herself in danger by opposing the dangerous Jonas.