The Holiday
Two women, one (Cameron Diaz) from America and one (Kate Winslet) from Britain, swap homes at Christmastime after bad breakups with their boyfriends. Each woman finds romance with a local man (Jude Law, Jack Black) but realizes that the imminent return home may end the relationship.