The Lazarus Project
A harrowing and frightening thriller about a man who has everything he's ever loved stripped away from him; and to earn his life and family back, he must face obstacles of mystical origins, endure countless tests of his faith, struggle with his own sanity, and explore the depth and the power of his soul.