The Marching Band
A world-famous orchestra conductor discovers the brother he never knew he had — a school cafeteria worker who plays trombone in a local marching band. Detecting his brother's exceptional musical talent, he takes it upon himself to rectify the injustice of fate. An equally hilarious and affecting crowd-pleaser that premiered at Cannes and became a French box-office sensation starring Benjamin Lavernhe (My Donkey, My Lover & I) and Pierre Lottin (The Stranger).