The Mercenary: Absolution
When a contract killer (Steven Seagal) encounters a girl on the run from a dangerous, politically connected mob boss (Vinnie Jones) running a human trafficking operation, he is torn between protecting the girl, and remaining loyal to the government agency that hired him.