The Messenger
After being injured in Iraq, soldier Will Montgomery (Ben Foster) returns home to finish the rest of his tour of duty in the Army's Casualty Notification service. Teamed with veteran officer Tony Stone (Woody Harrelson), Will tries to come to terms with his own pain while dealing with the cold realities of his new mission. Will finds himself in the grip of an ethical problem when he becomes involved with Olivia (Samantha Morton), the widow of a fallen soldier.