The Michoacan File
A documentary exploring the origins and impact of Mexican food. Celebrating its UNESCO designation as Intangible Cultural Heritage, the film deconstructs Mexican cuisine's rich history through experts and chefs. Narrated by Danny Trejo, it has won multiple awards and selections.