The Murder of Meredith
Reframing the narrative of the awful events that occurred 15 years ago, on the evening of Thursday 1st November 2007. Told by those involved in the case, The Murder of Meredith examines the evidence, the egos and the errors that left Meredith’s family with more questions than answers.