The Quick and the Dead
A mysterious woman gunslinger, Ellen (Sharon Stone), saunters into the town of Redemption looking for revenge. Her father was killed by the town's sadistic mayor, Herod (Gene Hackman), who is in the midst of organizing a quick-draw tournament. The lady enters, joining a cast of miscreants and outlaws for a brutal competition in which the loser dies. Among the competitors is "The Kid" (Leonardo DiCaprio), an upstart who has his own score to settle with Herod.