The Sitting Duck
In 2012, the head union representative of a French multinational nuclear powerhouse becomes a whistle-blower, denouncing top-secret deals that shake the French nuclear sector. Alone against the world, Maureen Kearney fights government ministers and industry leaders to bring the scandal to light and defend more than 50,000 jobs.