The Tiger's Apprentice
Henry Golding, Lucy Liu, Sandra Oh, and Academy Award winner Michelle Yeoh star in the action-adventure film inspired by the popular children’s book series of the same name by Laurence Yep. Tom Lee discovers he is part of a long lineage of magical protectors known as the Guardians. With guidance from a mythical tiger named Hu and the other Zodiac animal warriors, Tom trains to take on an evil force that threatens humanity.