The Why
Slecht weer, lawinegevaar-waarom doen we dit? Na een mislukte expeditie in 2019 zoeken freeriders Fabian Lentsch, Max Kroneck, Joi Hoffmann en psycholoog Pauli Trenkwalder naar antwoorden op deze vraag.